Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik op een iPod een willekeurige playlist installeren?

Ik heb een 8 GB nano, en een iTunes die - uiteraard - meerdere malen die 8 GB kan vullen. Nu zoek ik naar een manier om de muziek van - bijvoorbeeld - de "My Top Rated" playlist willekeurig over te hevelen naar m'n iPod (oftewel, hij neemt een willekeurige 8 GB aan nummers van de playlist, en vult de iPod hiermee by het synchen).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, misschien heb je wat aan Genius,
dan moet je dat eerst activeren, dan klik je een liedje aan, en dan komen er allemaal liedjes van tzelfde genre, dat is soms handig.
verder kan je altijd nog je My Top Rated inderdaad in een gewone map zetten en over'syncen'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij het synchroniseren kan je aangeven welke muziek je wilt synchroniseren. Dat kan bijvoorbeeld ook de top rated playlist zijn.

Mocht je die niet kunnen selecteren, dan kan je ook zelf een "slimme afspeellijst maken" op basis van deze criteria en die lijst synchroniseren.

Als deze lijst uit meer dan 8GB aan muziek bestaat kan niet alles erop en kiest de ipod zelf welke muziek er wel en niet op komt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik kwam ook onderstaande video tutorials tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding