Heb je garantie op je iPod touch, als het beeldscherm helemaal kapot is gevallen?

Mijn iPod touch is per ongelluk op de grond gevallen. Hij is bij de mediamarkt gekocht, heb ik hier garantie op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, helaas geldt garantie alleen op fabrieksfouten en niet door schade door eigen toedoen.
paulus811
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, garantie geldt niet voor oneigenlijk gebruik. Misschien als je hem extra verzekerd hebt (check polis), maar vallen is niet onder garantie. Helaas...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.
Garantie is op fabrieksfouten en niet op fouten door 'verkeerd' gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan altijd even langsgaan. Ik had mijn ipod in het water laten vallen en die hebben ze.ook gemaakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, garantie geld alleen voor fabrieksfouten.