Hoe moet je een Boretti instellen, als je bijv. gewoon aardappels in de oven wilt doen.

Ik doe die rechterknop helemaal omdraaien, maar bijv de aardappels staan er meestal veel langer in, dan bij een andere oven. Nu 45 tot een uur ipv 20 tot 30 minuten. De tempeestte maakt niets uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zet hem op de eenna laatste stand. Waarom weet ik iet meer. Heb dat ooit een keer opgezocht. Weet natuurlijk niet of jouw oven hetzelfde werkt. Maar bij deze stand gaat alles super snel. Afbakbrooddjes die 10 minuten moeten zijn in 3 minuten klaar e.d.