Hoe kan ik op een Nokia 5230 het internet tijdelijk uitschakelen?

Het hele internet staat vol met vragen hoe het internet precies uit gezet moet worden op deze telefoon maar ik kan nergens vinden wat ik nu PRECIES moet doen om (bijvoorbeeld) in het buitenland géén verbinding te maken met internet. Buiten mijn bundel is dat namelijk gekkenwerk!

Zou iemand me kunnen vertellen welke stappen ik moet volgen om géén dataverkeer te hebben?
Dus zowel mail, navigatie als bijvoorbeeld whatsapp mogen geen gebruik maken van het internet!
Ik zie vaak toch nog dataverkeer in mijn logboek als ik een aantal instellingen verander.

Ik gebruik nu vaker een oud telefoontje maar begin dat zat te worden :)
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan je mobiel het beste op GSM modus zetten. Je bent dan wel bereikbaar, maar heb je geen dataverkeer:
- Ga naar menu - instellingen - connectiviteit - netwerk - netwerkmodus - GSM.
Wil je het weer dataverkeer hebben, kies dan 'Dual Mode'. Succes!