wat moet je doen als je Iphone is gestolen?

Moet ik aangifte doen? En wat bereik ik hiermee?
Is er een programma waar ik hem via gps kan opsporen ofzo?
Graag verdere hulp en tips

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je telefoon gestolen is, komt hij vaak bij een heler terecht. Mocht deze toevallig opgepakt worden gaan ze wel na of de spullen die hij in zijn bezit heeft rechtmatig verkregen zijn. Een hele grote kans dat je telefoon op deze manier terug gevonden wordt is er niet,maar de kans is in ieder geval groter dan wanneer je niets doet.
Succes, ik hoop dat je hem nog terug krijgt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog een eventuele tip, kijk op marktplaats of er in jouw omgeving zo een iphone wordt aangeboden. En laat mensen in je omgeving weten dat je een iphone wilt kopen. Misschien krijg je op een gegeven moment je eigen telefoon te koop aangeboden of staat hij op marktplaats te koop. Ook dit zijn kleine kansen maar alle beetjes helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heb je op je iPhone de app "find my iPhone" geïnstalleerd? (zoek mijn iPhone) voor meer info:

http://www.apple.com/benl/iphone/features/find-my-iphone.html

zoja, ga naar deze site:

https://auth.me.com/authenticate?service=findmyiphone&ssoNamespace=appleid&formID=loginForm&returnURL=aHR0cHM6Ly9tZS5jb20vZmluZC8=&anchor=findmyiphone&lang=nl-nl

typ hier je apple ID en paswoord in en hij zal je iPhone lokaliseren.

zo niet:

aangifte bij politie kan je doen maar ik vrees dat je er niet veel mee gaat bereiken.

M.v.g.

Mrboonen