Welk monitor scherm meest geschikt om films en series mee te bekijken?

Op welke dingen moet ik letten? Denk hierbij aan aansluitingen, Full HD of 4K etc. Er is op internet veel te vinden, maar ik ben meer benieuwd naar jullie eigen ervaringen met deze apparaten en welke jullie aanbevelen;)

een jaar geleden
1.2K
Ritsuka
een jaar geleden
Wat is je budget?
M_03
een jaar geleden
@Ritsuka, € 250,- is wel mijn max.

Antwoorden (1)

Een monitor met een groot scherm en een hoge resolutie is het meest geschikt om films en series mee te bekijken. Kies voor een scherm met een diagonaal van minimaal 24 inch en een resolutie van 1920x1080 pixels of hoger.
9 maanden geleden