Wie weet waar ik een goedkoop touchscreen voor iPod Touch 3G kan vinden??

Ik zocht op Ebay, Marktplaats, maar ik kon geen goedkoop touchscreen vinden voor een iPod Touch 3G.
Wie weet waar één kan vinden onder de 15euro??
(dus een link in bron graag)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iPod Touch 3G is dat geen IPhone?

Antwoorden (1)

Tenzij u een 8GB Touch heeft, is het schermpje in de bron voor €12,- een mooie keus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Let wel op: het vervangen van het schermpje is een lastig klusje! Weet waar u aan begint, en ga ervan uit dat het 1-2 uur kan duren (volgens reparatiesite's)