Kan je met een Caiway smartcard in een digitenne kastje geplaatst tv kijken?

Heb zelf jaren geleden een starterspakket digitenne gekocht om de Free on air tv kanalen te ontvangen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee je hebt of een TV nodig die een CI+ slot heeft en een CI-module. Of Je hebt een digitalekabeldecoder nodig.
gvrox
7 jaar geleden
Het klinkt alsof vraagsteller niet via de kabel, maar via digitenne wil kijken naar de kanalen waar je een abonnement voor nodig hebt.

Het beste antwoord

Nee, dat zijn verschillende systemen, dus dat gaat niet werken.
gvrox
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt