Is het mogelijk om een kras uit je lcd tv te krijgen met displex?

Het glas van de tv is van een plastic kunstof.
Er zijn een 1mm diepe kras in, eigenlijk is het niet echt een krasn, maar een puntje dat 1mm diep is.
Zou ik dit weg kunnen krijgen met displex.?

En is dit spul wel geschikt voor plastic glas voor tv's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Als het matglas is zou ik er niet aan beginnen. Als het spiegelend glas is, is het een aardig stuk om af te poleisten. Ik denk dat je dat echt niet wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon mee leren leven,het is niet anders of een nieuwe tv kopen.Als je eraan gaat slijpen wordt het nog erger want doordat je er op die plek materiaal vanaf haalt vervormt het beeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geef direct toe dat het geen antwoordt is op je vraag, maar ik vond het zo'n mooie zin: Het "glas" van de tv is van een "plastic" "kunstof" .