Kan het kwaad als ik m'n iPod touch 4g schoonmaak met acohol doekjes?

Kan m'n iPod dan kapot gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet niet hoe het gaat met alcohol doekjes maar ik doe het altijd zo: Pak een papiertje keukenrol. Vouw hem een paar keer dubbel totdat hij even groot is als je iPod.
Maak hem dan een beetje nat met water uit de kraan.
En poetsen maar!!

(en mijn iPod doet het nog steeds na dit al 6 maanden zo te doen :) )

Ik hoop dat je het nu snapt anders hoor ik het wel van je :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het ook altijd met doekje met beetje alcohol. Mijne leeft nog :P