Hoe laad ik mijn ipad op?

Ik heb een ipad en die laad niet op. Als ik hem aan mijn computer sluit staat er "opladen uit"
En als ik het normaal in de stopcontact doe staat er ook "opladen uit"
Hoe kan ik mijn ipad opladen?
Ipas is pas 2 dagen oud

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het geen instelling op de iPad die gekozen is om dataverkeer mogelijk te maken zonder de iPad te laden?
Mijn HTC telefoon heeft ook een dergelijke instelling die je naar keuze aan of uit kunt zetten.

Het beste antwoord

Om je iPad via de computer op te laden heb je een 3.0 USB kaart nodig. Dit hebben nog niet alle Pc's. Een oplossing is dus via het stopcontact. Als dit ook niet werkt levert het stopcontact niet genoeg stroom. Gebruik je toevallig een slof of iets dergeleijks? Probeer gelijk direct uit de muur zonder dingen ertussen. Anders even bij familie of vrienden proberen. Je laatste kans is terug naar de winkel en vraag of ze er nog iets mee kunnen want je hebt als het goed is 14 dagen garantie van de winkel en 1 jaar van Apple.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Mischien levert de stopcontact niet genoeg voeding een ipad stopcontact moet 10 watt zijn Lager dan dat staat er automatisch opladrn uit GEEN IPOD IPHONE LADER
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij laad niet op aan de computer omdat hij te weinig stroom heeft om een iPad op te laden, probeer eens de oplader die je bij de iPad kreeg te gebruiken op een stopcontact.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je iPad laadt wel degelijk op als je hem in je computer stopt. Het is een bekend probleem dat er inderdaad op je iPad staat vermeld dat dit niet het geval is. Dit komt doordat je USB poort niet voldoende stroom geeft. Je kunt 2 dingen doen:
-Gewoon nog via de computer opladen (duurt wel 2x zo lang om op te laden)
-De stopcontact-lader gebruiken

Ik weet niet wat de Klantenservice van Apple gaat doen met dit probleem, maar je kunt natuurlijk altijd even een Apple Store binnenstappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik op, maar toch laad hij op in de computer en in het stopcontact, maar het het super lzngzaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de ipad al eens geheel uit gezet en weer aan?