Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een VGA kabel aansluiten met usb op mijn macbook air?

Ik heb een macbook air 11" en daar zitten alleen 2 usb aansluitingen en 1 thunderbolt op. Ik zou graag mijn macbook aan willen sluiten op een samsung beeldscherm maar er zitten alleen een vga en nog een kleinere poort op die er op lijkt en waar ik de naam niet van weet. kan ik die vga met zo'n omzetkastje: (http://www.dx.com/nl/p/vga-male-to-hdmi-female-usb-audio-video-converter-adapter-cable-black-355129) in 1 keer aansluiten?

Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
867
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het door jouw gelinkte apparaat werkt sowieso niet voor wat jij wil. Dat is om VGA en audioUSB(van laptop) naar HDMI(voor tv of monitor) om te zetten.
capthavoc
8 jaar geleden
volgens mij wordt dit hem niet
je kunt hiermee die VGA aansluiting veranderen naar een hdmi en het geluid apart via usb
maar de richting is verkeerd Deze is bedoel om een vga output samen met usb geluid te combineren naar een hdmi outut poort te maken (dus geen input)
maar die usb is niet aan te sluiten op de TV
voor het geluid
dus daar loop je vast,..... geen geluid
tenzij je daar geen probleem mee hebt en het geluid van de boxen doet maar dat heb je nog wel een extra hdmi to thunderbolt nodig Ik ben wel benieuwd naar die andere poort op de samsung die je noemt ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@capthavoc Ja inderdaad, wat is dat? DVI vaak wit? HDMI vaak zwart? @thomasrugers Bekijk anders mijn link daar staan de bekende ingangen uitgangen op.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee. Ja vast via gekke omwegen. USB(2) is sowieso geen goede manier om beeld te geven.

Je zoekt iets dat DP/Thunderbolt naar VGA omzet.

Zoiets, als het werkt (ik durf het niet te zeggen).

http://www.miniinthebox.com/nl/vierkante-mini-dp-thunderbolt-naar-dvi-vga-hdmi-hdtv-adapter-3-in1-voor-apple-macbook-air-pro-imac-gratis-verzending_p1545036.html?currency=EUR&litb_from=paid_adwords_shopping&litb_from=&adword_mt=&adword_ct=75464136642&adword_kw=&adword_pos=1o1&adword_pl=&adword_net=g&adword_tar=&adw_src_id=4196617767_325123002_22935533802_kwd-145567091082&gclid=Cj0KEQiAj8uyBRDawI3XhYqOy4gBEiQAl8BJbQiKGPntJdX9Q01xfmpKbbt8CJuBpll6aw3sFVY8d_kaApW-8P8HAQ

De reviews zijn positief. Dus als dat niet nep is, heb je een aardige kans.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit is een hele goede optie tnx!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding