bestanden uitwisselen ipod touch 3r generatie naar blackberry en andersom. hoe kan ik dat t beste doen? zie omschrijving

ik heb foto's op mijn blackberry staan die ik graag op mijn ipod touch zou willen hebben. hoe kan ik dat t beste doen. misschien software ofzo. het liefst gratis. ik heb ipod touch 3e generatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heel simpel met een computer, foto's van je BB kopiëren naar je bureaublad (of waar je ze ook wil hebben), dan importeren iTunes (start > map aan bibliotheek toevoegen > mapje met foto's opzoeken en selecteren) en dan synchroniseren met je iPod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar kan het niet gelijk. dus niet een extra stap via pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, tenzij je ze eerst upload en dan vanaf je iPod download maar dan heb je ook een extra stap. Rechtstreeks sturen gaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okwle
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar waar uploaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photobucket, twitpic (voor twitter eigenlijk), lockerz. Er zijn heel veel sites om foto's te uploaden.
Ik neem aan dat je op beide Internet hebt.
Dan kun je gratis http://www.dropbox.com/ gebruiken, zowel voor de iPod als voor de BB kun je daar een App voor downloaden, maak een gratis account aan en dan kun de foto's van je BB met de App in Dropbox zetten en er ook zo weer afhalen op je iPod touch en omgekeerd kan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maak 2 msn aan 1 voor de bb en andere voor iphone en email de de foto naar de bb of anders om