Ik heb een digitale ontvanger(Humax) en een internet modum over.Kan ik het elders in huis gebruiken voor TV's of Internet

Komen er extra kosten bij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hoi, je Humax digitale ontvanger kan je zonder meer gebruiken in een andere ruimte binnen de woning. Ik neem aan dat je nog wel het kaartje ook bezit! gewoon tussen je 2e tv scartkabel en de antenne en je hebt ook daar digitale ontvangst. Wil je regionale zenders ontvangen(die niet gedigitaliseerd zijn) dan moet je de antenne in je ontvanger stoppen en via een splitter met een extra kabeltje naar je tv. Als dan de digitale ontvanger uitstaat kan je de regionale zenders gewoon ontvangen. V.W.B. het internetmodem als je al een internet aansluiting hebt wil je er dan nog 1 bij? en zoja waarom dan niet via je bestaande modem en dan eventueel draadloos? Je zal anders toch een internet aansluiting naar de 2e modem moeten brengen! zorg wel altijd voor een goede beveiliging via de modem zowel bij 1 als bij 2 en zeker ook bij draadloos anders kunnen ánderen" bij je aftappen. Natuurlijk moet de beveiliging op je computer(s) daar op afgestemd zijn.Laat iemand die er verstand van heeft daar naar kijken!
Veel succes
Grtjs
Pieter