Hoe kan ik mijn c1-u behringer minder laten ruisen?

Ik heb een c1-u behringer (microfoon) alleen met skype ruis ik heel erg. Het ligt niet aan mijn voeding want ik heb 750W in me pc zitten.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,

ToekToek

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
heb je de microfoon te dicht bij je pc kast? dat hij de ventilatoren oppikt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom een condensator microfoon voor Skype?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wel de goede kant (kant waar ledje brand) naar je mond gericht? (Klinkt dom maar zijn genoeg mensen die er boven in praten en microfoon naar scherm hebben gericht).
Verder kan je PC wel 750W voeding hebben maar je USB niet :). Onvoldoende spanning (vermogen) op de USB kan ruis veroorzaken (probeer voor de grap eens een ander USB poort).
Uiteindelijk is een condensator microfoon niet ideaal voor spraak...

Antwoorden (1)

Je microfoon wat zachter zetten kan veel oplossen! Dat kan veranderen in je geluid settings, dat ziet er zo uit : http://prntscr.com/9knk8y (dan eigenschappen en daar kan je het al aanpassen)