iTunes pakt mijn iPod niet?

Ik heb net iTunes opnieuw geinstalleerd omdat er iets mis was gegaan met de update van iTunes. Maar als ik nu mijn iPod in de laptop doe, komt iTunes niet en gaat ie niet synchroniseren? Links staat ook niet: iPod van ... Hoe kan dat en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Haal je iPod eruit, start de pc opnieuw op en plug de iPod weer in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het dan nog niet lukt, na het opnieuw inpluggen, komt het omdat je al een account hebt op die andere Itunes, die staat dan nog ''aan''.