Vervalt de garantie van een iPod (4g) als je hem jailbreakt?

Ik weet dat deze vraag al heel vaak is gesteld maar de een zegt dat het wel vervalt en de ander zegt van niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Ja deze vraag is al 100 keer gesteld. Maar nogmaals, er zit 1 jaar garantie standaart op je ipod, door hem te Jailbreaken VERVALT je garantie !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal wel, maar als je hem via je itunes op je pc weer herstelt kunnen ze er niks aan zien volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, naja weer wat nieuws geleerd :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meerwaarde is dat je kosteloos allerlei apps kunt draaien waar je normaal wat en soms best wel veel voor moet betalen. Dat hele verhaal dat je je iPod/iPhone garantie voorgoed kwijtraakt is broodje aap, voor wat ik lees op het internet.
Volledig in fabriekswaarden = leeg = geen spoor meer van eerdere acties. Hem onder garantie gejailbreakt ter reparatie aanbieden is vragen om problemen natuurlijk, effe je gezonde verstand gebruiken dus..
Ja je garantie zal vervallen..
Maar als er iets Mia mee is en je herstelt je iPod op de computer,
Is alles er af dus ook je jailbreak en heb je gewoon weer garantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je ipod touch(maakt niet uit welke generatie) jailbreakt heb je geen garantie meer van een jaar als je slim bent kan je beter wachten tot je ipod een jaar oud is want dan heb je ook geen garantie en zou ik hem dan jailbreaken dat deed ik ook
ps koop ook geen apple care plan om je garantie te verlangen want als je het apparaat jailbreakt is de garantie echt weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als je 'm restored met de laatste firmware, en niet zegt dat ie ge-jailbreaked is dan is er weinig aan de hand volgens mij.... bij een unlock is dat anders, maarja het is geen iPhone he? :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa deze vraag is al vaker gesteld en die vervalt dus, ik zou hem dus pas jailbreaken als je garantie over is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar zolang je hem herstelt in iTunes, dan zie je niets meer, ook Apple niet. De Apple-mannetjes hebben geen paranomale gaven....