Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn printer het doet(canon BJC 250 color buubvle jet printer)?

Ik heb een printer van mijn tante gehad die ze niet meer gebruikt, maar ze had gezegd dat ie het nog doet. Nu probeer ik iets uit te printen maar hij staat er niet tussen. Kan iemand me helpen zodat ik dingen kan printen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt de driver downloaden van http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/printers/InkJet/BJC_series/BJC250.aspx?type=download&page=1

Daarna moet je de printer onder windows installeren met die driver.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is daar geen courante driver meer voor op win32.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Je tante heeft gelogen en hij is kapot.
2. Je hebt hem verkeerd aangesloten.
3. Je hebt niet de juiste software geïnstalleerd.

Oplossing:
1. Gooi hem weg.
2. Sluit hem goed aan. Stekker in het stopcontact en de USB kabel in je pc.
3. Vraag of je tante de cd nog heeft of kijk op de site van Canon en zoek naar drivers. Installeer de drivers die bij jouw printer horen.