Kan je ergens op een app, het liefst gratis, fotos mailen? Of kan dat via de hotmail op msn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Sowieso kun je fotos uit je fotoalbum mailen. Dat gaat over je internetverbinding.
Het kan bijvoorbeeld ook via whattsapp via het telefoonnummer van degene die dat ook heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een ipod touch en dus geen whatsapp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel email? Want dan kan je het gewoon vanuit het fotoalbum aanklikken en dan dat doosje met die pijl eruit.
Maar dat weet ik niet zeker want heb zelf een iphone en ben niet helemaal bekend met ipod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hoe?
Mail staat standaart op je iphone/ipod je heb alleen wel internet nodig en is ff gedoe om in te loggen. Je kAn inderdaad ook foto*s mailen via fotoalbum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dat inloggen snap ik niet, is heel ingewikkeld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er ook lang over gedaan maar a ff kjjken hoe ik het heb gedaan w8 ff
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Srry ik kan het niet meer nakijken al je eenmaal ingelogt kan je dat niet meer nakijken maar volgensmij moet je anders kiezen en dan je w8woord van je echte hotmail invoeren als je dat nog niet doet en ergens je naam invoeren
Via whats App kun je gratis berichtjes en ook foto,'s door sturen. Is wel zo dat je dat alleen kunt delen met andere Whats App gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een ipod kan je geen whatsapp doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry dan heb ik je vraag niet goed gelezen.