waarom kan ik een opgenomen film met de dvd recorder van panasonic niet afdraaien op een dvd speler van Philips?

Ik heb een film vanaf de tv opgenomen met een dvd-recorder van Panasonic,daarna overgezet op dvd schijfje,om hem vervolgens af te spelen op een dvd speler van philips,maar het werkt niet,ik heb de schijf ook al gefinaliseerd,tv series kan ik wel zien,hoe kan dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat voor extentie heeft het filmbestand? I weet van een samsung dat hij een eigen extentie heeft waar andere players niet meeom kunnen gaan. Ik heb ooit het filmbestand eerst op de pc gezet en de extentie verandert in .mpg en kon er daarna een dvd van branden .vob

Om het te kunnen afspelen moet je het videobestand waarschijnlijk eerst converteren van het 'Panasonic-formaat' naar bijvoorbeeld een algemeen videotype zoals .avi of .mp4. Dit kan met een Video Converter programma (het kan ook met VLC mediaplayer) Veel van deze omzet programma's werken met vele types en dus ook het type Panasonic-recorder.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100