Hoe werkt de Moulinex masterchef 700 keukenmachine?

Ik heb een ouder model keukenmachine gekocht op marktplaats. Ik dacht: ik vind zelf wel uit hoe die werkt maar dat blijkt nog niet zo makkelijk. Ik krijg alleen het citruspers gedeelte aan de praat.
Handleidingen op internet zijn er niet te vinden, daarvoor is dit apparaat te oud denk. Kan iemand mij misschien verder helpen? Zie foto's voor type en knoppen.
Alvast super bedankt!!

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heb je de machine nog?
Ik heb er een nieuw gekregen in 1991. Heb alles nog dus zou je er info over kunnen geven maar dan moet je nog wel even wachten. Alles is tot en met september in opslag.
Ik heb eigenlijk de maten nodig (HxBxD)
Kan je mij daar aan helpen?

Antwoorden (1)

Zie handleiding in bron. Is een net ander type, maar knoppen lijken overeen te komen met jouw foto. Helaas alleen in het frans.