bestaan er wekkers waar je de snoozetijd zelf kan instellen of wekkers met meerdere alarmtijden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

jazeker philips heeft een aantal versies van een digitale wekker radio, zelfs al met ipod dock. Deze kan je twee verschillende tijden instellen, de snooze tijd kan je echtertje niet instellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja die bestaat, ik heb er zelf 1 en die werkt heel goed maar het is wel digitaal

Toegevoegd na 2 uur:
Atlanta radio controlled
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf had ook ee nwekker nodig die op 2 tijden afging. dus ik ben naar alberthein gegaan en heb voor 15euro telefoon gekoch (LG KP100) daar zat toen al 5euro beltegoed op. dus voor 10euro een wekker die je op verschillende tijden kan instellen en op verschillende dagen en je kan dan ook het volume verhogen/lagen. en ik kon weer ff goedkoop bellen.
Bronnen: