Wat kan je doen met een All-in-One printer/scanner die op het web kan. Hoe werkt dat?

Kun je daarvoor je computer gebruiken of gaat dat via het kleine scherm op de printer. Ik vraag me af wat die Web mogelijkheid inhoud.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je in de war bent.
Deze printers werken op het wifi netwerk van je eigen router en niet op het internet.

Bij deze printer is geen kabel nodig tussen computer en printer. Als je iets wilt printen dan klik je dat aan op je scherm, zoals je dat gewend bent bij de gewone printer. De printer krijgt zijn opdracht van je computer dan niet via de verbindingskabel, maar via je router die je gebruikt bij het draadloos internet.

Je hoeft de printer niet naast de computer te zetten. Hij kan in een andere kamer staan. Zolang de printer maar binnen de reikwijdte van de router staat.

Het schermpje op de printer is alleen voor de printer bedoeld. Hij dient om een gewone kopie te maken of om een document te scannen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Edraket, ik heb het niet over Wifi gehad. Die ik op het oog heb heeft Wifi mogelijkheid maar er staat wel internet als vermelding op: printen/faxen/kopieeren/scannen/internet. Veranderd hiermee iets aan jouw antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwarrend foutieve reactie van mij. De printer die ik op het oog heb heeft géén Wifi ingebouwd, maar wel Internet als vermelding, daarom begrijp ik het niet helemaal.