Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe sluit je Apps geheel af?

Als ik wil stoppen met een App dan druk ik gewoon op de homeknop van mijn Ipod, maar is de App dan wel geheel afgesloten?
Mijn batterij is de laatste tijd snel leeg dus dacht ik dat het daar mee te maken had...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

2x de homeknop indrukken en je vindt de programma's die op de achtergrond lopen. Vinger erop houden en dan kan je ze verwijderen. Scheelt veel in batterijverbruik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de 4e generatie hebt, nee. Druk de homebutton 2x achter elkaar in. Nu zul je onderin al je geopende apps zien staan. Houd de app die je écht wil sluiten ingedrukt tot er een rood bolletje naast komt. Druk dit bolletje aan om hem geheel te sluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbelklik op de homeknop dan het icoontje onderin ingedrukt houden tot hij gaat bewegen en dan kun je rechtsboven op het kruisje drukken om hem af te sluiten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens dubbelklik op de homebutton. Kijk of er op de bidon van je scherm programma's open staan. Als dat zo is moet je ze een voor een afsluiten door ze ingedrukt te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreak hem. En download SBsettings + background remover
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je iPod uitzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding