Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom stond op mijn ipod touch 4 rechtsboven dat hij was opgeladen maar was hij nog maar 70% vol?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
600
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een iPod touch 4 bestaat de mogelijkheid niet on procenten van batterij te weergeven. Heb je 'm gejailbraiked?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Apple heeft veel zulke problemen. Heb je je iPod laten vallen of ben je ergens tegen gebotst? Een iPod is namelijk niet echt sterk als het op dat vlak aankomt. Een vriend had hetzelfde probleem en z'n iPod viel de hele tijd uit terwijl hij eigenlijk volledig opgeladen was (zei hij). Misschien ligt het aan je oplader of aan de aansluiting? Misschien aan je elektriciteit? Die vriend had het op het internet opgezocht en hij wou hem laten fiksen, maar dat zou bijna evenveel kosten als een nieuwe. Ik raad je aan om eens een andere oplader te proberen of desnoods laten kijken wat er mis is met je iPod. Meer weet ik er niet over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan liggen aan je oplader of omdat je je iPod te vaak heb opgeladen wanneer je batterij niet leeg was. Je accu gaat dan denken dat het moment vanaf je oplaad leeg is en dan kan je dit probleem krijgen. Ook kan je proberen om zo een battery boost app te downloaden en je accu daarmee op te laden. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding