Wat is een goede tas voor een videocamera?

De tas hoeft niet groot te zijn. Alleen mijn videocamera moet er in passen (en eventueel ook een vakje voor een extra sd-kaart). Het merk maakt ook niet uit.

En dan nog een vraagje: Is Sandisk een goed merk van SD-kaartjes?

En bestaan er ook polsbandjes die je aan een videocamera kan bevestigen zodat als je videocamera valt, die toch dan aan je pols blijft hangen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ik heb een simpel tasje bij foto Klein gekocht. Weet alleen dat er MC op staat. Aan de beide zijkanten een elastisch netje om wat in te doen en aan de binnenzijde ruimte om de oplader en de camera in te doen. Verder nog een buitenvak aan de voorkant waar ik mijn externe microfoon in heb en een vakje voor de afstandsbediening. Ik dacht voor nog geen 3 tientjes. Een klein handzaam tasje waar eventueel nog een draagriem aan gekoppeld kan worden.

Een polsbandje zou ik in principe niet nemen. Bungelt gauw ergens tegen aan. Bewust goed vasthouden is beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar mediamarkt of zo en neem de camera mee. Zoek een tas die goed gevoerd is en waar alles in past wat je bij je wilt hebben.
Sandisk is een goed merk, neem dan Sandisk Extreem voor de snelheid.
Polsbandjes bestaan ook, die vind je denk ik in dezelfde winkel waar je het tasje gaat kopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op sommige jacks zitten van die klemmetjes waarmee je de jas strakker kan maken door een knopje in te drukken. Laat het knopje los en de jas blijft strak zitten. Druk dat over het polsbandje dan kun je ervoor zorgen dat het bandje niet meer over je pols kan glijden.