Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een s-video naar scart kabel gekocht, en die wil ik op me laptop en tv aansluiten, maar ik krijg geen beeld op tv, maar wel geluid.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Da's vreemd, want S-video is alleen video, geluid moet je apart doen. Dat gaat meestal met een apart kabeltje voor de koptelefoon aansluiting van de lap top naar tulp (op de scart of apart op je TV).

Kijk eens op de scart daar zit meestal een schakelaar om tussen verschillende ingangen (bv. tulp en S-video) te kiezen. Kijk ook ff of je geen scart met S-video uit (ipv in) heb, dus de verkeerde kant zo te zeggen. Die zijn wel zeldzaam overigens.

En als laatste, de meeste TV's herkennen signaal op scart automatisch, maar vaak via S-video niet. wellicht moet je gewoon de juiste aux ingang instellen, terwijl jehet wellicht automatisch verwacht.

groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je laptop heeft een speciale functie (fn+??) toets om een externe monitor (uitgang) actief te maken.
Misschien dat die helpt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zal wel geen xp meer hebben maar meestal zal je naar configuratie - beeldscherm instellingen , en geavanceerde opties weergaves of externe beeldschermen.
Hoe het bij vista zit weet ik niet alle benamingen zijn anders, maar in die hoek moet je zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je een panasonic televisie ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding