heeft de nieuwe ipod nano een draadloze fm radio ?

de nieuwe ipod nano heeft wel radio maar heeft het ook een fm radio waar je altijd naar kunt luisteren ook al ben je ergens zonder WIFI of netwerk verbinding?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, met de nieuwe Nano kun je FM-radio luisteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook waar je geen verbinding heb ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet natuurlijk wel FM ontvangst hebben, maar Wi-Fi is niet nodig. Sterker nog: de iPod Nano heeft geen Wi-Fi ontvanger. Waar je in de auto naar de radio kunt luisteren, daar kan het op je iPod ook. Vrijwel overal dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt