welke stuken moet je inleveren als je een nederlans paspoort gaat anvragen en je bent geadopteerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Adoptie maakt dan niks uit, gewoon je oude identiteitsbewijs meenemen of een uittreksel uit het bevolkingsregister.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oude paspoort meenemen. Staan er leuke visa stempels in, dan kan je vragen het paspoort ongeldig te laten maken (worden grote gaten in geboord) en kan je hem als souvenir mee naar huis nemen.

Alle gegevens over je zijn op gem huis aanwezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook moet je een pasfoto (die aan de juiste richtlijnen voldoet) inleveren en ook moet je maximaal € 52,12 betalen voor een paspoort (gemeente afhankelijk).

Zie ook de site van de rijksoverheid.