Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik men geld terug krijgen, want ik ben ontevredn over men prepaid telefoon

Het gaat hierbij om een nokia c3,
hij doed iedere x raar en loopt vast. Hij is al vaker ter reparatie aangeboden, maar iedere keer weer hetzelfde probleem

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
563
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

dit moet je bij de winkel vragen waar je de telefoon kocht, misschien hebben ze een goeie deal voor je om hem om te ruilen voor een andere.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Zoals bij alles wat je koopt, waar je niet tevreden mee bent heb je sowieso weken de tijd om het terug te brengen en 2 jaar garantie, dus terug brengen dat ding!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hangt af van het probleem, zonder meer informatie kan ik hier weinig over zeggen. Het gaat hier om te grens tussen consumentenbescherming en bescherming van de verkopers. Helaas kan een winkel het zich niet veroorloven om iedere klant met een reparatie meteen een nieuw product mee te geven of het geld te retourneren: Om dit standaard te doen zou de verkoopprijs drastisch omhoogmoeten.
In mijn ervaring wordt een maximaal van 3 reparaties als maximum ervaren. Helaas kunnen de verkopers lastig van hun procedures afwijken, dus helpt het altijd om een email te sturen naar het hoofdkantoor van de winkel waar je het product hebt gekocht, waarin je de situatie uitlegt. Met een uitgeprinte reactie krijg je meer voor elkaar.

Overigens komt 80% van de problemen in mobiele telfoons uit de software. Ook als een telefoon uitvalt, slecht geluid geeft etc. kan een update helpen, en dit kan vanuit huis.

Zou je kunnen toevoegen wat er precies aan de hand is, zodat ik mijn antwoord daarop kan aanpassen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een produkt dat je binnen de garantietermijn steeds ter reparatie moet aanbieden dan heb je na drie keer recht op nieuwe nokia c3 of een vergelijkbaar produkt.
Kan de verkoper dit niet aanbieden,dan heb je recht op teruggave van het aankoopbedrag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding