Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Nikon D3200 fototoestel gekocht ik wil een afstandsbediening kopen tot afstand werkt deze?

Ik wil namelijk bij mij op de molen proberen een foto te maken vanuit de bovenste wiek met zo'n afstandsbediening vroeg me af hoe ver een draadloze kan ontvangen?

10 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je het over de draadloze afstandsbediening heb, dan wordt er max. 5 meter aangegeven volgens de bijgevoegde tekening. Kijk ik bij de beschrijving van Foto Konijnenberg, dan wordt er 8 meter aangegeven. Dit laatste lijkt mij persoonlijk iets te ver. Neem het gemiddelde en hou het gemakshalve op een afstand van 6 a 7 meter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt ongeveer. Heb deze afstandbediening ook. en een meter of 6-7 haalt ie wel, maar als er erg veel zonlicht is niet. Ben dus bang, dat de afstand tot de bovenste wiek te veel is..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf gebruik ik een IR afstandsbediening voor mijn Canon EOS 500d (de RC6). Die geeft 5 meter aan volgens Canon, maar boven de 3 meter doet hij echt helemaal niks. Ook jammer dat je alleen kan richten vanaf de voorzijde en niet ook de achterzijde.
Maar verder is het echt lekker werken met zo' n dingetje.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding