Ik ga naar Engeland op vakantie. Klopt het dat een Nederlandse stekker daar niet pas in het stopcontact?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.7K

Het beste antwoord

Deze heb je daarvoor echt nodig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja dat klopt, je hebt een verloopstekker nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal en zo'n stekker kun je gewoon bij de Blokker kopen bv, elektronicazaak etc. Kosten een euro of 4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een speciale stekker is nodig.Voor landen met een stekker
anders dan de onze zie
http://www.intellihome.be/catalog/plugsNL.pdf, zie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt idd, maar mocht je geen zin hebben om er geld aan uit te geven, bel even met het hotel, wij hadden in Londen namelijk een kamer met ook gewoon onze stopcontacten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als 4 euro al teveel is om uit te geven tijdens een vakantie, doe je iets goed fout. En bellen naar Engeland is gratis bij jou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bellen kan ook mailen, moet je nou echt overal om gaan lopen zeiken? Wat maakt het nou uit wat iemand antwoordt, haal je schouders op en ga verder, beetje positiviteit zeg..
Ja dat klopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij gaan vaak naar Engeland maar ook Canada/ USA en wij hebben ooit een wereldstekker aangeschaft bij de ANWB. Ze hebben hier ook batterijopladers ed want die past ook niet als je je mobiel wilt opladen, of je föhn ofzo wilt gebruiken. Kijk maar eens op hun site.

http://www.anwb.nl/webwinkel/reis-en-cadeauartikelen,/reisartikelen/elektronische-apparatuur/wereldstekker-geaard-kema.html
12 jaar geleden
amc
12 jaar geleden
Batterijoplader is natuurlijk niet nodig als je die stekker hebt, want die past er wel in. Daarom neem je hem mee natuurlijk. Dom;P
Klopt, je kan bij de blokker of actionist mediamarkt een wereldstekker kopen kost je een paar euro's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt dus stekkerdoos kopen