Kan een hond een zwangerschap aanvoelen?

Zelfs als je pas drie weken zwanger bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je drie weken geteld vanaf de laatste menstruatie, dus vóórdat je kunt testen? Kijk uit wat je jezelf aandoet hoor, je bent niet de eerste vrouw (en zal ook zeker niet de laatste zijn) die zichzelf er tijdens die laatste twee weken wachten tot haar volgende menstruatie zichzelf ervan overtuigd dat ze zwanger is. Je kunt jezelf daar behóórlijk gek mee maken. En heel verdrietig als je dan geen gelijk blijkt te hebben.

Het beste antwoord

Zodra je hormonen veranderen ruikt een hond dat, dus nee, hij voelt het niet hij ruikt en weet het.