Hoe kan ik zelf een TomTom stem maken?(zie beschrijving)

Hoe kan ik zelf een TomTom stem maken?

Ik heb het zelf al geprobeerd met de handleidingen van tomtomstemmen.nl en laurusbuth.nl ging de hele tijd fout bij de opdrachtpomp.

Hoe op te lossen?

En als het anders kan het liefst gratis.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb TomTom Navigator 7 voor Windows Mobile.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ook op Tomtom Home, het programma op je computer om met de Tomtom te communiceren, staat aangegeven hoe je dit gratis kan doen, kun je gelijk jouw maaksel delen met andere Tomtom gebruikers.

Tomtom Home is een gratis download op tomtom.com

Gr. Koos.

Toegevoegd na 2 uur:
Ook ik heb Navigator 7 op een HTC Touch 3G draaien.
Op mijn Windows XP computer heb ik Tomtom Home 2.8 om Navigator 7 te kunnen bewerken en uitbreiden.
Via de menu stappen
"Voeg verkeersinfo, stemmen, flitslocaties enz. toe"
"Stemmen"
"Opgenomen stemmen"
kom je op een pagina met diverse gratis en betaalde stemmen.
Links onderin deze pagina staat een linkje "hoe maak ik mijn eigen content", als je daar op klikt krijg je 2 menu opties: de eerste is "Hoe maak je je eigen content"
Als je daar op klikt vind je een Engelstalige stap voor stap handleiding.
Zelf heb ik het voor stemmen nog niet geprobeerd, maar voor het maken van een grote POI-verzameling heb ik met Tomtom Home veel gemak gehad.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.fan.tv/digitaal/toontext.asp?id=22188

Toegevoegd na 40 seconden:
sorry deze hieronder moet het zijn!
http://www.navigoat.com/nl/homepage-eigen-stem.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor niets gaat de zon op.