Wat is de volgorde van de kabeltjes bij een RJ-45 connector?

Ik heb een raar stekkertje waar een andere volgorde voor wordt gebruikt dan bij een 'normale' RJ-45 connector. (zie foto)
Volgens mij heet dat een FastConnect maar dat weet ik niet zeker.

Alvast bedankt!

P.S.
(De kleuren die je op de foto ziet duiden niet de volgorde aan!)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De draadjes voor een RJ-45 connector dienen in de volgorde zoals op het plaatje worden gelegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je weten wat de correcte volgorde is of wat dit stekkertje van jou precies inhoud?
Een eenvoudige uitleg het maken van RJ45 kabels vind je in de bron. Hier staan ook de kleurvolgordes in.