Mail op iPod Touch 4rd en op PC

Kan je als je op je Ipod Touch 4rd generation je mail wilt ontvangen van @home (tegenwoordig @ziggo, maar ik heb nog een @home account) je mail ook nog ontvangen op de PC? IK gebruikt Windows Outlook en ontvang zo mijn mail, maar als ik de mail ook op mijn iPod Touch 4rd wil ontvangen, kan ik mijn mail dan nog wel lezen via Windows Outlook als ik bijvoorbeeld achter de PC zit?

Hier is een link waardoor een "misschien" ben gaan twijfelen, maar het moet toch gewoon kunnen? http://www.goeievraag.nl/vraag/mail-ophalen-ipod-touch.16939#antwoorden

Toegevoegd na 53 seconden:
Laatste alinea moet dit zijn : Hier is een link waardoor ik "misschien" ben gaan twijfelen, maar het moet toch gewoon kunnen?
http://www.goeievraag.nl/vraag/mail-ophalen-ipod-touch.16939#antwoorden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De ipod laat standaard de email die je leest op de server staan.

Het probleem is dat outlook standaard de email van de server afhaalt, en de ipod hem dan niet meer daarna kan ophalen.

Als je dus instelt dat outlook standaard voor een paar dagen toch de email op ed server achterlaat, dan kan je ook met je ipod alle mail lezen.

Zet het aantal dagen niet te hoog, want als je mailbox vol zit, kan je helemaal geen nieuwe mail meer lezen totdat je deze een beetje leegt, of het aantal dagen verstreken zijn van de mail die je mailbox volmaakt.

http://www.pcwebplus.nl/toffice/outlookkopieberichten.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
het juiste antwoord! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat ik het begrijp, maar nu moet je de mail eerst binnen halen op de PC, en kan je het pas daarna lezen op je iPod, maar kan ik ook mijn mail binnen halen via mijn iPod dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik dit doe, samen met die andere link van mij, moet ik ook gewoon op mijn iPod mail kunnen ophalen en lezen, en op mijn PC ook nog ophalen en lezen?
Kan ik vanaf mijn iPod ook mailtjes versturen dan of dat niet?