Een Apple ID maken op me nieuwe Ipod Touch 4g zonder betaalwijze, hoe? -(Zie Uitleg)-

Hallo mensen,
Gister nieuwe Ipod Touch 4g aangeschaft en wilde natuurlijk meteen een Apple ID aanmaken, heb er over gezocht op internet, filmpjes over gekeken op youtube en het blijkt dat je bij betaal wijze "geen" moet aanvinken.
Alleen het probleem by me is dat nergens "geen" staat dat ikmoet aanvinken, iemand anders ook net een Ipod Touch 4g aangeschaft en/of kan iemand me helpen hiermee?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Viel mij eerst ook niet op, maar helemaal rechts naast alle betaalwijzen staat geen. Staat dat er niet, dan heb je waarschijnlijk een oude itunes versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het duurt wel even, maar dan heb je ook wat...
Je moet het even met de computer doen, dan gaat het sneller. Start itunes op (als dat nog niet op je pc staat, ff downloaden van de apple site) en klik op appstore in itunes. Kies een gratis app, maakt niet uit waarover, want je gaat hem toch niet downloaden, klik op download. Hij vraagt om je apple ID, klik op apple ID maken, en vul al je gegevens in, behalve die van betalen. Als je bij de stap van betalen bent dan klik je op annuleren (heel stom, maar anders lukt het niet), apple denkt nu wat een stommert... hij wil niet betalen, laten we hem maar een gratis geven dan. Klik weer op de download en klik weer op je ID aanmaken, nu vul je weer al je gegevens in, en dan staat er: GEEN
succes!