kan ik een projector geluid maten maken?

Hallo,
ik wil mijn ps3 aan een projector aansluiten maar wil hierbij ook geluid.
zou ik boxen aan de projector kunnen plaatsen zodat ik geluid krijg voor de ps3?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn verschillende manieren om geluid bij de ps3 te krijgen.

1. De playstation 3 heeft een digitale aux geluidsuitgang.
2. De playstation 3 heeft een av multi out uitgang. Hier kan je een kabel aan aansluiten die op tulpstekkers uitkomt en die dan weer naar een tulp tot aux 3,5mm jack uitgang. Daar dan boxjes aanhangen. (De eerst genoemde kabel zat standaard bij de playstation 2) vandaar dat ik dat toevallig weet.
3. Je projecter zelf heeft een 3,5 mm jack aansluiting of een digitale aux uitgang.
4. De projecter zelf heeft een boxje ingebouwd.
5. De projector heeft tulp ingangen (Rood,wit,geel)(waarin rood en wit voor geluid zijn).

(3,5 mm jack is zo'n standaard koptelefoon ingang/uitgang.)
(kijk eens op allekabels.nl)

Meer opties weet ik zo niet te verzinnen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dankje!
dus ik kan zowiezo spelen met men ps3 op een projector?