Is er een online tvgids die een sms stuurt als je favoriete programma weer op tv komt, als je dit zo ingesteld hebt?

Toegevoegd na 19 minuten:
Eigenlijk bedoel ik geen sms maar een email, heb de vraag wat verkeerd geformuleerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je een iPhone hebt is de app van Nu.nl een aanrader, deze gebruik ik.. Ook de voetbalstanden en het laatste nieuws geven een popup.

Maar ik ga deze vraag in de gaten houden, wil ik ook wel even testen. Ik denk trouwens, dat het dan niet gratis zal zijn. Want providers willen nu eenmaal geld voor een smsbericht dat verzonden wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is er zeker: de TVGids.
Zie de link onder 'Bronnen'.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb nog geprobeerd om erachter te komen wat men voor een SMS waarschuwing rekent. Maar daarvoor moet je aangemeld en ingelogd zijn.
Aangezien ik daar geen interesse voor heb, ben ik zover niet gegaan.
Maar ik kan nergens iets vinden over betalingen...
Dus wie weet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoeld voor die halfbakken vragensteller met een aanpassing na 19 minuten. Nou gabber, dan moet je eerst maar eens nadenken voordat je een vraag stelt.
Er gaan wie-weet-hoeveel mensen aan de slag om jou een antwoord te geven.
En als al die antwoorden binnenstromen en een oplossing bieden voor sms, kom jij met "Eigenlijk bedoel ik geen sms maar een email, heb de vraag wat verkeerd geformuleerd.`
Ja, doei! Ga zelf effen lekker Googelen!
Bedenkt vooraleer gij vragen bedenkt!