Kan je iPod "oud" worden?

Ik heb mijn iPod nog geen jaar en hij begint nu echt kuurtjes te geven. Heel lang laden, moeilijk doen met internet terwijl er wel gewoon verbinding is en ga zo maar door. Kan dit door zijn " leeftijd" komen? Ik gebruik hem wel echt heel veel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee heeft niets te maken met hoe oud je ipod is maar gewoon aan hoe vol hij zit bijv 3gb ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Na een jaar kan dat niet, eigenlijk hoort hij dit helemaal niet te doen. Kijk eens of zijn geheugen niet té vol zit. Want daar wordt hij écht langzamer van. En als dat niet helpt: herstel hem in Itunes naar de fabrieksinstellingen. (Druk op herstellen in het 'hoofdmenu'van je Ipod, in Itunes) en daarna kan je de gewenste apps enzovoort, weer synchroniseren, maar dus niet te veel! (Ik neem aan dat je weet hoe dit moet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Ipod kan best wel een aantal jaren mee, dus daar is niks mis mee. Wat wel een rol kan spelen is dat je het cachegeheugen van tijd tot tijd moet wissen, als je regelmatig download van internet. Dat kan er onder andere toe lijden, dat je ipod wat trager begint te worden.
Stel dat je een nieuwe zou kopen, kom je vroeg of laat het zelfde probleem weer tegen.

Probeer het maar eens, en je zult zien dat hij veel sneller wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijnen is 2 jaar en hij doet het nog prima aangezien hij gejailbreaked is en de batterij sneller opgaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ons sorry antwoord vergeten mischien is je geheugen vol ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ons : oja sorry met iPod typen is best wel @&€'
ik denk dat de hardware erin er niet minder op wordt met de tijd. Het enige wat eronder lijdt is de batterij die steeds minder lang meegaat. en natuurlijk het uiterlijk kan achteruit gaan door hevig gebruik.