mijn ipod word nergens herkend?!

ik heb mijn ipod op diverse computers(oa een apple) proberen opteladen maar nergens word mijn ipod herkent en ik heb het met verschillende draadjes geprobeerd.
hoe kan het dat mijn ipod nergens word herkend ?!

p.s iemand ideëen om mijn ipod opteladen los van de computer en de oplader?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien is je iPod stuk, als je hem toch nog op wil laden kan je een PS3 gebruiken als je die toevallig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft hij het wel altijd gedaan? Je kunt eens de fabrieksinstellingen terug zetten. Wip de kabel eens op en neer als je ipod zit aangesloten misschien heb je wel een los contact. Heb ik ook gehad. Gelukkig had ik nog garantie. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct terug naar Apple