Bestaan er 3D dvd's ?

Ik zie op FTD online verschillende 3D Dvd's, maar werken die ook in 3d, want via torrent heb ik ze gedownload en daar waren ze gewoon 2D.
Werken deze of niet ? Bestaat het alleen in Bluray ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja die bestaan. Daar heb je wel een anaglyph/red-cyan/rood-cyaan bril voor nodig. (Een bril met een blauwe en rode kleur)

Je kunt trouwens met PowerDVD 11 élke film en élke foto in die 3D mode weergeven. Dat is wel vet. En ik hoor wel dat jij makkelijk aan PowerDVD 11 kunt komen ;)

Veel kijkplezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk. Die kun je (als je en 3d-tv hebt) bekijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat alleen in Blu Ray. Alleen Blu ray spelers die 3D ready zijn kunnen 3D films afspelen. Je hebt dan ook nog een 3D tv nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Originele 3D DVD's bestaan alleen in de rood/groen variant welke niet vergelijkbaar is met de huidige 3d techniek, waar speciale tv's voor nodig zijn. De dvd's die jij bedoelt zullen waarschijnlijk re-encoded Blu-ray's zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een 3D tv hebt natuurlijk je hebt wel die 3D brilletjes nodig ook is er sinds kort 3D-Bluray