wat is jailbreak

er worden vaak vragen gesteld over jailbreak maar wat is het eigelijk en voor welke apparaten "kan het"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een aanpassing van de originele software die op een apparaat staat, dan kan je illegaal gedownloade spellen spelen of andere software te gebruiken maar je bent wel je garantie kwijt en loopt het risico geblokkeerd te worden (PS3). Het kan op iPods en iPhones en het kon (of kan?) ook op de PS3.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het er om dat ze de software te veranderen waardoor je gedownloade spelletjes/apps op je iOS apparaat of Ps3 of Wii kan zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bv je ipod jailbreaken en dan kan je daarmee alle apps uit de appstore gratis krijgen!