Waarom staat deze jvc niet op de officiele site?

Ik wilde graag een camcorder kopen maar er niet teveel voor betalen.
Toen heb ik gekozen voor de jvc everio gz ex 215 voor 279 euro
Enkele dagen later zie ik de gz ex 210 staan bijna gelijk aan deze andere.
Het is alleen vreemd dat enkele webwinkels hem aanbieden voor 249 en enkele voor meer met of zonder bezorging.
Vandaag diverse elektronicawinkels bezocht en gevraagd naar deze jvc gz ex 210 van 249 euro.
Maar diverse winkels hebben hem niet in het assortiment.
Ze zeggen dan dat hij niet bestaat.
Want hij staat niet op de jvc website.
Hoe kan dit?

11 jaar geleden
in: Camera's
1.3K

Het beste antwoord

+ Dit is de deutsche site waar hij wel staat bijv.:

http://jdl.jvc-europe.com/category.php?id=100056

Het is dus een niet-Nederlands model wat wel hier verkocht wordt. Je hebt dan ook kans dat handleiding/menu niet-Nederlands is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb dit vaak meegemaakt. Als je een type camera zoekt dan kan het zomaar opeens de exacte type een andere naam hebben. Dat heeft dan te maken met het land waar die of vandaan komt of gemaakt is.

Maar ook kan het voorkomen dat je bijv op de website van B & H in New York een camera hebt gezien die je dan in NL wil kopen. Dan ga je naar de website en... de camera bestaat niet eens. ( hij bestaat wel alleen is hij dan niet voor de nl markt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Dit is de deutsche site waar hij wel staat bijv.: http://jdl.jvc-europe.com/category.php?id=100056 Het is dus een niet-Nederlands model wat wel hier verkocht wordt. Je hebt dan ook kans dat handleiding/menu niet-Nederlands is.
j5m
11 jaar geleden
Ja daar staat hij op.
Dank je wel had de vraag maar beantwoord dan had je 10 punten kunnen verdienen Mr. Tomaat.
Maar verklaar mij eens hoe het kan dat Foka hem wel verkoopt de gz ex 210
En deze Foka verkoopt en geeft dit ook aan op zijn site uitsluitend artikelen van nederlandse makelij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan liegen ze dat ze barsten, mag je mij even de fabrieken van JVC, Canon noem maar op aanwijzen. Of het merkje Made in Holland?! Ze kunnen hoogstens beweren alleen spullen bedoelt voor de Nederlandse markt te verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze beweren het helemaal niet: Vraag: Verkopen jullie uitsluitend Nederlandse modellen?
Antwoord: Ja, wij verkopen uitsluitend Nederlandse modellen. Uitzonderingen worden altijd expliciet aangegeven. Dit geldt niet voor de TV afdeling. Dat is wat anders, ze gaan overigens wel in tegen hun eigen beleid zo door niet nederlandse modellen te verkopen.