Zijn er redenen om geen ipad te kopen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik vind een ipad niks toevoegen, het is net een ipod toch maar dan vergroot, En ik vind 'm belachelijk duur! Voor dat geld koop ik liever en laptop die meestal goedkoper zijn en waar je ook nog eens meer mee kan. Een ipad heeft geen flash Je kan er geen cd roms in doen En voor veel dingen heb je gewoon echt een muis nodig.

Je geeft geld uit aan iets wat meer een rage is dan dat het echt een waarde heeft. Ik zou wachten tot het meer ontwikkeld is.

het kan een ''opwellingsaankoop''zijn, wat wil zeggen dat je het koopt omdat het op dat moment leuk lijkt, maar eigenlijk doe je er weinig mee. Ook is het behoorlijk duur.

Als je een laptop hebt o.a

ja, er zijn tablets die meer betaalbaar zijn, en waarbij de meer waar krijgt voor je geld. Apple is altijd duurder dan overige merken, je betaald voor het appeltje wat erop staat :P. Een mooi en beter betaalbaar alternatief is de samsung galaxy tab, of de htc flyer

Bronnen:
http://www.htc.com/nl/product/flyer/overview.html

Natuurlijk. Waarvan de belangrijkste is: geen behoefte aan een iPad hebben. Je hebt geen redenen nodig om iets niet te kopen, alleen om iets wel te kopen. Ik heb zelf trouwens wel heel even overwogen er één te kopen toen ik een ereader wilde en allerlei mensen tegen me zeiden dat ik dan beter een iPad kon nemen. Met die vergelijking was ik snel klaar: ik wilde een ereader echt puur om boeken op te lezen, en in leescomfort blijft een iPad met zijn backlight ver achter bij een ereader met e-inktechnologie. Ik zou dus meer geld uitgeven aan een product dat net in het éne onderdeel dat ik het belangrijkste vond minderwaardig was.

Nou ik vind de tablet net een product dat tussen 2 maten in valt. Maar tja gezien de verkoopcijfers van de tablets denken de mensen anders dan ik. Zoals de tablet 7"-11", die wil je eigenlijk voor onderweg gebruiken, in de trein of bus. Helaas moet je daarvoor wel een speciale hoes/tas voor meenemen want die past niet in je zak zoals een smartphone. En wanneer ik een tas meeneem waarom dan geen laptop of netbook, daar zit al meer functies op en een toetsenbord dus een tekst typen is al veel makkelijker. En bellen kun je niet met een tablet dus in de auto heb je er al helemaal niks aan. Enige manier waarop ik een tablet zou gebruiken is wanneer ik tv zit kijken en even meer informatie wil vinden over een programma of film dat ik dan snel op de tablet kijk. Verder zal het misschien liggen op de salontafel en de functie als "eyecatcher" nemen en verder niks. Maar tja informatie zoeken kan ik ook op de laptop aangezien die nu ook altijd op de salontafel ligt. Dus kort samengevat: - Valt tussen twee maten in: Te groot om in de broekzak te stoppen, te lastig om als laptop te gebruiken; Lappen tekst typen gaat gewoon veel te lastig met een on screen toetsenbord. - Duur in aanschaf, het is net zo duur als een smartphone/netbook/laptop. - Wel 3g abonnement afsluiten maar geen belfunctie? - Ipad specifieke reden: Apple (Ik vind Apple nogal geldklopperij)

Mensen die zeggen dat je voor "De Appel" betaalt weten er niets van. De iPad is een erg goed, en gebruiksvriendelijk apparaat. Helaas is er met de nieuwe update maar weinig verbeterd. De cameras zijn slecht, en hij weett nog steeds veel. Een andere reden om niet te kopen is omdat er een grote kans is dat er een iPad HD of iPad 2.5 uit gaat komen binnenkort. De iPad is overigens wel de beste tablet op de markt.

Het is simpelweg een tablet, ze zijn naar mijn mening erg traag en hebben applicaties nodig om we sites te bezoeken. Over het algemeen gaan zulke tablets ook niet lang mee, ik schat ongeveer een jaar of 2. Verder raad ik je aan om voor een Alienware m14x te gaan, aangezien deze laptop bij verre de beste is en snel draait gezien de Core i7 van sandybridge erin zit. Mja, je zal wel ff geduld moeten hebben voor de release, maar houdt alienware.nl wel in de gaten want je kan hem over een maand bestellen.

Alles heeft z'n nadelen en voordelen. Over het algemeen ben ik tevreden met de Ipad! jammer dat er geen usb-aansluiting is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100