Ik vind een ipad niks toevoegen, het is net een ipod toch maar dan vergroot,
En ik vind 'm belachelijk duur!
Voor dat geld koop ik liever en laptop die meestal goedkoper zijn en waar je ook nog eens meer mee kan.
Een ipad heeft geen flash
Je kan er geen cd roms in doen
En voor veel dingen heb je gewoon echt een muis nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als muis kan je dan je iPhone met BT gebruiken...
(bij gebrek aan een USB-poort...)

Andere antwoorden (9)

Je geeft geld uit aan iets wat meer een rage is dan dat het echt een waarde heeft. Ik zou wachten tot het meer ontwikkeld is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan een ''opwellingsaankoop''zijn, wat wil zeggen dat je het koopt omdat het op dat moment leuk lijkt, maar eigenlijk doe je er weinig mee. Ook is het behoorlijk duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een laptop hebt o.a
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, er zijn tablets die meer betaalbaar zijn, en waarbij de meer waar krijgt voor je geld. Apple is altijd duurder dan overige merken, je betaald voor het appeltje wat erop staat :P.
Een mooi en beter betaalbaar alternatief is de samsung galaxy tab, of de htc flyer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter betaalbaar alternatief zijn de voorbeelden die je hebt genoemd niet echt. Ik weet van de HTC flyer begint vanaf een prijs van 499 of 599 weet niet meer zeker voor de 16gb versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je betaalt niet voor het appeltje, je betaalt voor de stabiliteit. Het blijft werken, wat je er ook mee doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat bedoel ik daarmee (niet letterlijk het appeltje op de ipad) ik bedoel ermee de service van apple, en de bedrijfszekerheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha het blijft werken.. grappig me vaders ipad is compleet in de stront gelopen terwijl mijn HTC dat nog nooit heeft gehad. Ik denk dat dit meer met ervaring te maken heeft dan met feiten. @xepos93 de ipad heeft 512 MB werkgeheugen, de HTC flyer 1 GB. de HTC heeft een Veel snellere Processor en het prachtige android erop staan. Dus nee ik vind dat je Qua prijs dit niet kan vergelijken omdat apple met dezelfde specs het dubbele ervoor zou vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toevoeging aan mijn eerste reactie voor "bartdingen"
Het ligt ook aan de gebruiker en wat je ermee doet.
Natuurlijk. Waarvan de belangrijkste is: geen behoefte aan een iPad hebben.

Je hebt geen redenen nodig om iets niet te kopen, alleen om iets wel te kopen.

Ik heb zelf trouwens wel heel even overwogen er één te kopen toen ik een ereader wilde en allerlei mensen tegen me zeiden dat ik dan beter een iPad kon nemen. Met die vergelijking was ik snel klaar: ik wilde een ereader echt puur om boeken op te lezen, en in leescomfort blijft een iPad met zijn backlight ver achter bij een ereader met e-inktechnologie. Ik zou dus meer geld uitgeven aan een product dat net in het éne onderdeel dat ik het belangrijkste vond minderwaardig was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik vind de tablet net een product dat tussen 2 maten in valt. Maar tja gezien de verkoopcijfers van de tablets denken de mensen anders dan ik.

Zoals de tablet 7"-11", die wil je eigenlijk voor onderweg gebruiken, in de trein of bus. Helaas moet je daarvoor wel een speciale hoes/tas voor meenemen want die past niet in je zak zoals een smartphone. En wanneer ik een tas meeneem waarom dan geen laptop of netbook, daar zit al meer functies op en een toetsenbord dus een tekst typen is al veel makkelijker.
En bellen kun je niet met een tablet dus in de auto heb je er al helemaal niks aan.

Enige manier waarop ik een tablet zou gebruiken is wanneer ik tv zit kijken en even meer informatie wil vinden over een programma of film dat ik dan snel op de tablet kijk. Verder zal het misschien liggen op de salontafel en de functie als "eyecatcher" nemen en verder niks. Maar tja informatie zoeken kan ik ook op de laptop aangezien die nu ook altijd op de salontafel ligt.

Dus kort samengevat:
- Valt tussen twee maten in: Te groot om in de broekzak te stoppen, te lastig om als laptop te gebruiken; Lappen tekst typen gaat gewoon veel te lastig met een on screen toetsenbord.

- Duur in aanschaf, het is net zo duur als een smartphone/netbook/laptop.

- Wel 3g abonnement afsluiten maar geen belfunctie?

- Ipad specifieke reden: Apple (Ik vind Apple nogal geldklopperij)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! Als je toch een ipad meeneemt kan je net zo goed een laptop meenemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij het best onderbouwde antwoord. + !!
Mensen die zeggen dat je voor "De Appel" betaalt weten er niets van. De iPad is een erg goed, en gebruiksvriendelijk apparaat. Helaas is er met de nieuwe update maar weinig verbeterd. De cameras zijn slecht, en hij weett nog steeds veel. Een andere reden om niet te kopen is omdat er een grote kans is dat er een iPad HD of iPad 2.5 uit gaat komen binnenkort. De iPad is overigens wel de beste tablet op de markt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betalen we niet voor het Apple logo dan? Smartphone van elke willekeurige merk 500-600 euro, wellicht ook veel beter dan de iPhone. iPhone 700-800 euro en je krijgt een toestel die een half jaar oud is qua specs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Xepos93 Apple heeft qua hardware ook niet meer nodig. De software die erop draait werkt perfect met de bestaande hardware en in sommige opzichten zelfs beter dan Android en vooral Windows Mobile. Hij blijft nooit hangen (met de door Apple goedgekeurde software) en blijft altijd snel.
Het is simpelweg een tablet, ze zijn naar mijn mening erg traag en hebben applicaties nodig om we sites te bezoeken. Over het algemeen gaan zulke tablets ook niet lang mee, ik schat ongeveer een jaar of 2. Verder raad ik je aan om voor een Alienware m14x te gaan, aangezien deze laptop bij verre de beste is en snel draait gezien de Core i7 van sandybridge erin zit. Mja, je zal wel ff geduld moeten hebben voor de release, maar houdt alienware.nl wel in de gaten want je kan hem over een maand bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles heeft z'n nadelen en voordelen.
Over het algemeen ben ik tevreden met de Ipad!
jammer dat er geen usb-aansluiting is.