Ik open een webshop en ben op zoek naar een mini-studio om heldere, semi-professionele foto's te maken van de aangeboden producten. Waar koop ik dit?

Zie plaatje onderaan. Dit zoek ik. Ze verkopen 'em op camera-accessoires maar ben opzoek naar een ietwat goedkopere versie! Graag tips!

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij xenos staat ie geregeld in de reclame gids dus ik neem aan dat ie in het vaste assortiment zit

Goedkoper?! Dan moet de 'semi'-professioneel uit je vraag, want dan ga je naar duurder toe. Zelf dacht ik aan zo een 150 euro aan materiaal. Statief, twee lampen, tent. Maar je kunt ook zelf knutselen, met bouwlampen, goedkoop statief(je), tracingpapier. Semi-professioneel, werkt ook met een grijskaart om de kleurzwemen eruit te halen. Professioneel werkt met een kleurenkaart (http://en.wikipedia.org/wiki/ColorChecker). Ik zou eerst een workshop doen voor product/studio fotografie. Leer je om echt semi-professioneel een foto te maken. Ook kan je daar zien welke spullen ze gebruiken en hoe dit eventueel low-cost kan. Toegevoegd na 3 minuten: Hopelijk verkoop je producten die niet noodzakelijk kleurecht moeten zijn. Het zou jammer zijn om een paars truitje als blauwe kleur te fotograferen en zo op je website plaatsen. Anders is zelfs semi-professioneel niet genoeg voor je.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100