Door jailbreak iphone trager slomer batterij minder lang mee etc.

Ik heb een 4.1 jailbreak op mn iphone 3gs zelf denk ik erover na om te updaten en een nieuwe jailbreak erop te zetten.WAnt het lijkt wel alsof er ieys aan de hand is met de 4.1 jailbreak met 4.2.1 had ik hier nooit last van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Cydia: voeg de source van fakeclockup toe, download dan fakeclockup(wordr je iphone 10x zo snel) en wat betreft de batterij.. Verlichting en 3g uitzetten scheelt
Misschien wel 40% per dag bij mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het beste je iPhone downbreaken naar 4.0.0 versie en dan naar www.jailbreakme.com te gaan. Daar moet je slizen en is je iPhone gejailbreaked. Dit had ik ook gedaan, en mijn iPhone is net zo snelals eerst. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jah helaas kan ik nje naar 4.0.0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O das jammer, want bij mij werkte het gewoon goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan wel naar 4.2.1 updaten en 4.3 en 4.3.1 welje is beter? ik denk zelf 4.2.1