hoe moet je de lessen stoppen bij sims 3 middeleeuwen?

Ik had een vraagje, ik ben nu bezig met sims 3 middeleeuwen. maar als ik wil opslaan en afsluiten staat er: je kunt de lessen niet opslaan omdat je nog bezig bent met de lessen. maar klik ik op opties en de lessen staan wel uitgeschakeld. hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt toch van die missies achtig iets als je er heel veer van die dingen hebt volbracht dan staat ter je lessen zijn gestopt en dan kan je hem opslaan
aub snap je het niet zeg het dan
Bronnen: