Zijn videorecorders en cassettedecks nog nieuw te koop?

Worden ze nog gemaakt door de bekende A merken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

In elektronica zaken zoals Media Markt zeker niet meer. Dan moet je echt naar de oude winkels gaan. Zo heb je in Harderwijk in het winkelcentrum, nog een winkel waarin ze tweedehands videorecorders verkopen die het prima doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (3)

Nee ze worden niet meer gemaakt.
Wel zijn er op internet 2e hands te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker worden ze nog gemaakt, de productie van Sony Walkmen cassettespelers is nu pas een half jaar geleden gestopt. Alleen in de ontwikkelde landen vind je ze bijna nergens meer nieuw. Stel je zou in Afrika komen dan kun je ze heus nog wel nieuw kopen.
Nee, deze zijn niet meer nieuw in de winkel te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(volgens mij heeft de mediamarkt toch echt nog wel een model van cassetedecks. Dacht ik dan. Anders een elektonicawinkel wel. Geelen/maxwell/etc.