batterij blok 6 aansluitpunten 4 draadjes: rood zwart grijs wit van wekker met toeter waar moet ik ze aan vast solderen?

de draadjes zijn losgelaten van mijn dochter haar Felix de cat wekker en ik weet niet aan welk punt ik ze moet vastmaken. het is een blok met drie aa batterijen erin en met drie soldeerpunten links en drie rechts.
Wie weet hoe het moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja het is nogal moeilijk het zo te zeggen , wat zeker is (normaal toch)de zwarte en de rode draad zijn de - en + polen de andere draadjes zal ik opzoeken als je mij het type nummer van wekker kan opgeven of mogelijk heeft de batterijen blok ook een nummer.